Onze klantenservice maakt mensen blij

Wij vinden het belangrijk dat je goed, snel en klantgericht wordt geholpen als je vragen, advies of hulp nodig hebt. We leiden onze medewerkers intern op, zodat zij alles weten over de producten die Independer aanbiedt. Zo kunnen we ook echt zeggen dat je bij ons door een expert te woord gestaan wordt. Het team beantwoordt ook vragen die binnenkomen via social media, ons weblog en het Independer Forum.

Onze klantenservice maakt mensen blij. Wij willen dat onze klanten het ‘Wow, wat ben ik goed geholpen’-gevoel hebben bij wat voor vraag zij ook stellen. Onze medewerkers vinden daarom geen vraag te gek en zetten graag een stapje extra om de klant zo goed mogelijk te helpen.

Er zitten 65 experts elke dag klaar om klanten blij te maken.

We adviseren dagelijks 1300 klanten telefonisch.

We sluiten gemiddeld 750 verzekeringen per dag.

Vacatures Klantcontact

Zit jouw vacature er niet bij?
Meld je dan aan voor de vacature-alert.

Ontvang nieuwe vacatures direct in je mail.
Maximaal één keer per week.

“Wat Independer anders maakt dan andere werkgevers is wat wij het Independer-gevoel noemen. Ondanks dat verzekeringen toch serieuze onderwerpen zijn, maken de informele sfeer, ons pand, de gezamenlijke pauzes en de vrijdagmiddagborrel Independer tot het leukste bedrijf waar ik tot nu toe gewerkt heb.”
Erwin van Berkel, Expert autoverzekeringen bij Independer sinds 2014

Je waardering voor collega’s uitspreken is heel normaal

BBQ’s, weekendjes, sportactiviteiten, meme’s. Ook buiten werktijd doen we graag dingen samen.

Elkaar verrassen. Bijvoorbeeld een collega in het zonnetje zetten is typisch Independer.

Je krijgt de ruimte om je rol in te vullen. Bijvoorbeeld het bedanken van klanten.

Van leuk en hard werken krijg je honger. Voor lunch en diner is er daarom een chefkok aanwezig.

Wij houden wel van een feestje. Jij ook?

Onze werkplekken en ruimtes inspireren en geven je een huiselijk gevoel.