Werken aan het merk Independer

Independer drijft op data. Wij willen graag weten wat bezoekers op onze website doen om te kunnen analyseren waar we hen beter van dienst kunnen zijn. We bedenken dan, al dan niet in samenwerking met verzekeraars, – mooie, nieuwe producten.

Ook onze marketingactiviteiten stemmen we daar op af. We zorgen er natuurlijk voor dat alle teksten op de website, weblog en in e-mails aansluiten bij het merk Independer. En onze persmensen zorgen ervoor dat ook de media en andere belanghebbenden weten waar wij mee bezig zijn.

Maar onze klanten moeten ons ook kunnen vinden en overtuigd worden dat zij hun verzekering, hypotheek of ander financieel product bij ons afsluiten. Onze online marketeers werken daar elke dag hard aan.

500+ weblogberichten per jaar.

66.600 geïndexeerde pagina’s door Google.

194 DoubleClick floodlight tags.

Vacatures Marketing & communicatie

Zit jouw vacature er niet bij?
Meld je dan aan voor de vacature-alert.

Ontvang nieuwe vacatures direct in je mail.
Maximaal één keer per week.

“Wat mij erg aanspreekt bij Independer is dat het klantbelang centraal staat. Ook in mijn werk als SEA-specialist verliezen we die bij de analyse van trends en ontwikkelingen niet uit het oog. ”
Sander Wielandt, SEA Specialist bij Independer sinds 2008

Je waardering voor collega’s uitspreken is heel normaal

BBQ’s, weekendjes, sportactiviteiten, meme’s. Ook buiten werktijd doen we graag dingen samen.

Elkaar verrassen. Bijvoorbeeld een collega in het zonnetje zetten is typisch Independer.

Je krijgt de ruimte om je rol in te vullen. Bijvoorbeeld het bedanken van klanten.

Van leuk en hard werken krijg je honger. Voor lunch en diner is er daarom een chefkok aanwezig.

Wij houden wel van een feestje. Jij ook?

Onze werkplekken en ruimtes inspireren en geven je een huiselijk gevoel.